Aktualności

 

W opublikowanym planie zajęć uczniów na rok szkolny 2017/2018

wprowadzone zostały zmiany.

———————————————————————————————–

W zakładce „Plan lekcji” dostępny jest plan zajęć uczniów klas I – VII

na rok szkolny 2017/2018

——————————————————————————————————-

Wykaz podręczników na rok szkolny 2017/2018

gimnazjum podręczniki kl. II

podręczniki gimnazjum kl. III

szkolny zestaw podręczników dla klas I-VII

—————————————————————————————————-

Rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018

odbędzie się 4 września 2017 o godzinie 9.00

na boisku szkolnym

————————————————————————————————————————–

W zakładce „Programy” dostępne są szkolne zestawy podręczników na rok szkolny 2017/2018

dla klas I – VII szkoły podstawowej oraz klas II – III gimnazjum

—————————————————————————————————————————-

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2016/2017

DLA KLAS I- III GODZ. 8.00

DLA KLAS IV – VI GODZ. 10.00

na sali gimnastycznej

———————————————————————————————————————–

Od poniedziałku – 12.06.2017 – na wniosek samorządu uczniowskiego, nie obowiązują mundurki szkolne.

Strój uczniowski musi być skromny i schludny.

—————————————————————————————-

Organizatorzy Festynu Rodzinnego bardzo serdecznie dziękują wszystkim,

którzy w jakikolwiek sposób pomogli w jego realizacji.

———————————————————————————————-

FESTYN RODZINNY – 27 MAJA 2017

W związku z organizacją loterii na Festynie Rodzinnym 

prosimy Rodziców o wsparcie i przekazywanie fantów,

które można przynosić do wychowawców klas lub do sekretariatu szkoły.

—————————————————————————————–

25 maja odbędzie się szkolny konkurs piosenki religijnej, w dwóch kategoriach wiekowych: kl. I-III i kl. IV- VI. Każdą z klas może reprezentować tylko jeden przedstawiciel wytypowany przez kolegów z danego zespołu. Zgłoszenia prosimy kierować do 19 maja do p. Jolanty Polańskiej – Zimoch lub p. Elżbiety Idzikowskiej.

————————————————————————————–

Szkolny Klub Sportowy organizuje turniej Szkolnych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej na konsolach. Zawody odbędą się 6 maja w sobotę o godz. 9:00. Zgłoszenia przyjmuje nauczyciel wychowania fizycznego p. Artur Schumacher. Zapisy trwają do 28 kwietnia. Ilość miejsc ograniczona.

————————————————————————-

Informujemy, że na tablicy ogłoszeń (parter) wywieszona została

lista kandydatów zakwalifikowanych do klasy I  na rok szkolny 2017/2018

————————————————————————————————–

Dnia 25 kwietnia 2017 roku w naszej szkole o godzinie 16:00 (gabinet pedagoga szkolnego)

odbędą się indywidualne konsultacje z psychologiem panią Magdaleną Jeziorną.

Zachęcamy rodziców do skorzystania z porad specjalisty.

————————————————————————————

W związku z obchodami Światowego Dnia Zdrowia 2017 którego temat
przewodni to DEPRESJA prosimy rodziców o zapoznanie się z broszurą pt.
One są wśród nas – DZIECKO Z DEPRESJĄ W SZKOLE

Broszura jest dostępna w zakładce „Dla rodziców”

————————————————————————-

W związku z pytaniami Rodziców dotyczących możliwości przejścia uczniów obecnych klas III do nowo powstającej Szkoły podstawowej nr 2 zapraszamy zainteresowanych Rodziców na spotkanie w dniu 30. 03. 2017 o godz. 17.00 do świetlicy szkolnej

———————————————————————————————-

Informujemy, że dnia 28 marca 2017 (wtorek) o godz. 17.00

na sali gimnastycznej

odbędzie się zebranie z Rodzicami uczniów klas VI

————————————————————————————————–

Rodziców oraz ich dzieci,

które w roku szkolnym 2017/2018

rozpoczną swoją edukację w szkole podstawowej

zapraszamy na

 Drzwi Otwarte w dniu 25 marca 2017 w godz. 11.00 – 13.00

Przewidziane zwiedzanie szkoły, udział w grach i zabawach oraz wiele innych atrakcji.

—————————————————————————————————-

W dniu 21 marca w naszej szkole będzie obchodzony Pierwszy Dzień Wiosny. Z tej okazji oprócz szkolnego „Mam talent” Samorząd Uczniowski organizuje  konkurs na najciekawsze indywidualne (nie klasowe) przebranie uczniów z klas IV – VI. Chętnych do zaprezentowania się uczniów prosimy o zgłaszanie się do pani Doroty Szymczak do piątku – 17 marca. Przy ocenie będzie brana pod uwagę: pomysłowość, pracochłonność, sposób zaprezentowania się i ogólne wrażenie wywołane przez ucznia. Stroje powinny być przygotowane samodzielnie, a nie wypożyczone z wypożyczalni.

   Życzymy pomysłowości, kreatywności i udanej zabawy przy przygotowywaniu przebrań.

 

   Uczniów nie chcących brać udziału w konkursie prosimy o przyjście do szkoły ubranych
w wiosennym kolorze zielonym.

 

————————————————————————————————————–

W ubiegłym tygodniu zakończyły się eliminacje wojewódzkich konkursów z przyrody, języka polskiego i matematyki. Kilkoro uczniów, którzy pomyślnie przeszli etap szkolny, reprezentowało naszą szkołę na szczeblu rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim oraz Kaliszu. Byli to:
Wojewódzki Konkurs Przyrodniczy: Lidia Surgiel, Tomasz Ciepliński i Mikołaj Dziedzic,
Wojewódzki Konkurs Języka Polskiego: Lidia Surgiel i Julia Wiśniewska
Wojewódzki Konkurs Matematyczny: Lidia Surgiel, Klaudia Waliszewska, Magdalena Skiba i Kacper Widański.

Do etapu wojewódzkiego zakwalifikowały się: Lidia Surgiel – przyroda, Julia Wiśniewska – język polski.
Gratulujemy i życzymy sukcesu w ostatnim etapie konkursów!

————————————————————————————————————–

Wyniki Gminnego Konkursu Wiedzy o Krajach Anglojęzycznych – Australia i Nowa Zelandia – 27.02.2017

I miejsce – Górecka Oliwia – Szkoła Podstawowa Myjomice

II miejsce – Pastusiak Jakub – Szkoła Podstawowa Myjomice

III miejsce – Mazurkiewicz Jakub – Szkoła Podstawowa nr 1 Kępno

Wyróżnienia otrzymali

Meler Patrycja – Szkoła Podstawowa nr 1 Kępno

Najdek Maja  – Szkoła Podstawowa nr 1 Kępno

Moska Nadia – Szkoła Podstawowa nr 3 Kępno

Wojtasik Klaudia  – Szkoła Podstawowa nr 3 Kępno

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie. Zwycięzcom – gratulujemy!

———————————————————————————————

Zebrania z Rodzicami

kl. I- III – 14.02.2017 – wtorek – od godz. 17.00

kl. IV – VI – 15.02.2017 – środa – od godz. 17.00

—————————————————————————–

Z okazji przypadających 14 lutego walentynek – święta zakochanych, samorząd uczniowski organizuje pocztę walentynkową. Wszelkie wyrazy sympatii (kartki lub drobne upominki) można przynosić we wtorek rano do pokoju nauczycielskiego. Prosi się o właściwe zaadresowanie „przesyłek” – podanie imienia, nazwiska i klasy adresata oraz o zamieszczenie na walentynkach treści, które sprawią obdarowanym radość i przyjemność.

Z okazji walentynek samorząd uczniowski dla wszystkich zakochanych lub pragnących się zakochać uczniów organizuje dzień bez mundurka pod warunkiem, że przyjdą do szkoły ubrani na czerwono. Do stroju można dołączyć różne symbole miłości: serduszka, obrączki, amorki, itp.

Życzymy pomysłowości i kreatywności przy przygotowywaniu stroju!

———————————————————-

Informujemy, że w zakładce „Plan lekcji” dostępny jest już plan zajęć uczniów

na II półrocze roku szkolnego 2016/2017

————————————————————————————

Zakończyła się kolejna edycja konkursu „Wzorowa łazienka”, w której na naszą szkołę oddano 2468 głosów. Znaleźliśmy się w grupie szkół nagrodzonych środkami czystości. W ramach nagrody otrzymaliśmy 108 sztuk płynu Domestos.

Dziękujemy za wsparcie w konkursie i wszystkie oddane na szkołę głosy. 

————————————————————————————

Zapraszamy uczniów na zajęcia „Tutoring” – szczegóły spotkaniado pobrania

——————————————————————————————-

Zapraszamy Rodziców na spotkanie „Integracja sensoryczna” – szczegóły spotkania do pobrania

——————————————————–

Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie pt. „Stok nie jest dla bałwanów”

Szczegóły konkursu do pobrania

———————————————————————————————

Konkurs plastyczny pt. “Mój wygląd świadczy o mnie”  

W ramach “Szkoły dobrego wychowania” Zespół ds. Profilaktyki i Wychowania ogłasza konkurs plastyczny dla klas I-III pt. “Mój wygląd świadczy o mnie”.

Kryteria: technika – dowolna, format: A3. Praca powinna zawierać następujące treści: schludność ubioru, higiena ubioru, dostosowanie stroju do okoliczności.

Prace należy oddawać do dnia 27.01.2017 r. pani Jolancie Polańskiej-Zimoch.

 

 

————————————————————————————

W środę 4 stycznia na 7 godzinie lekcyjnej odbędzie się test ze znajomości baśni, dla uczniów biorących udział w innowacji pedagogicznej „W świecie baśni”.

—————————————————————————-

Betlejemskie Światło Pokoju

betlejemskie światło pokoju

———————————————————————————————————————-

UWAGA

                                         Informacja dla rodziców o zmianie formy płatności za obiady w Szkole Podstawowej nr 1 w Kępnie

 

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1454)  informujemy, że od dnia 1 stycznia 2017 r. wprowadzamy faktury za wyżywienie płatne przelewem.

Prosimy, aby osoby, które dotychczas płaciły za obiady gotówką                                 

    do  20 grudnia 2016 r.  zgłosiły się do intendenta po odbiór deklaracji płatności przelewem.

Brak deklaracji spowoduje wstrzymanie wydawania obiadów                               

 od 2 stycznia 2017 r.

—————————————————————————————–

Klub 8 Wspaniałych zachęca do przyłączenia się do akcji „I Ty możesz zostać świętym Mikołajem”. Chciałbyś podarować prezent? Wszystkie upominki zostaną przekazane rodzinom potrzebującym z naszej szkoły oraz podopiecznym świetlicy socjoterapeutycznej Oratorium w Kępnie. Wystarczy, że przyniesiesz słodycze, artykuły spożywcze lub środki czystości. Akcja trwa do 19 grudnia 2016 r.

I Ty możesz zostać świętym Mikołajem – przyłącz się do akcji

do pobrania

—————————————————————————————————-

Szkolne Koło Sportowe organizuje Mikołajkowy Turniej Tenisa Stołowego dla dziewcząt i chłopców z klas IV – VI  Turniej odbędzie się w sobotę 10 grudnia 2016 r. o godz. 9:00 w sali gimnastycznej.
Zapisy do 8 grudnia. Nauczyciele wychowania fizycznego udzielają wszelkich informacji.

———————————————————————————

W mikołajki – 6 grudnia nie będą obowiązywały mundurki. Samorząd szkolny ogłasza konkurs na najciekawsze przebranie klasy tego dnia w duchu mikołajkowo- świątecznym. Jury weźmie pod uwagę: pomysłowość, zaprezentowanie się klasy, wkład pracy oraz to, czy wszyscy uczniowie włączyli się do konkursu.

—————————————————————————–

Od 28 listopada rusza w naszej szkole akcja Góra Grosza. Pieniądze będą zbierane przez 2 tygodnie w poniedziałki, środy i piątki. Zachęcamy wszystkich do włączenia się w pomoc dla rodzinnych domów dziecka, bo na ten cel przeznaczone zostaną zebrane środki. Uczniowie klas młodszych mogą przynosić pieniądze do swoich wychowawczyń.

————————————————————

W czwartek – 24 listopada 2016 r.

godziny 17.00 do godziny 18.45

na korytarzu na I piętrze odbędzie się   

ogólnoszkolna  dyskoteka z „wieczorem  wróżb”

z okazji andrzejek

dla uczniów klas IV- VI

Prosimy o przybycie tych uczniów,

którzy chcą i umieją się bawić.

Samorząd uczniowski

 

————————————————————————————–

Dnia 22 listopada (wtorek) nauczyciele wychowania fizycznego

organizują wyjazd na basen do Tarnowskich Gór.

Koszt wycieczki 58 zł.

Zapisy i wpłaty do 16. 11 u pana Z. Góreckiego.

————————————————————————————-

Szkolenie dla rodziców


Zapraszamy rodziców dnia 23 listopada 2016 roku  na godzinę 16:30

(przed wywiadówką dla klas IV – VI) na szkolenie

nt. „Wpływu reality show na psychikę dziecka”.

Spotkanie poprowadzi

                                                       pani Magdalena Jeziorna                                                                      

    psycholog z Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kępnie.

Miejsce spotkania sala nr 14, I piętro.

———————————————————————————————————————

 

——————————————————————————–

W czwartek 24 listopada na 7 lekcji odbędzie się Szkolny Konkurs Ortograficzny dla uczniów klas IV. Wszystkich chętnych czwartoklasistów prosimy o zgłaszanie się do pań polonistek.

—————————————————————————————————

Klub 8 Wspaniałych organizuje zbiórkę karmy dla zwierząt.

Osoby, które chciałyby wspomóc akcję

mogą zostawiać karmę w specjalnych koszach przy sklepiku szkolnym

lub przy drzwiach głównych na parterze.

Karmę zbieramy do końca listopada.

——————————————————————————————

Klub Ośmiu Wspaniałych i Szkolne Koło TMZK organizuje w naszej szkole

zbiórkę zniczy,

które zostaną postawione na zaniedbanych grobach i mogiłach żołnierskich.

Część zniczy zostanie przekazana Stowarzyszeniu „Socjum”

na coroczne nabożeństwo ekumeniczne.

Uczniowie z klas I – III przynoszą znicze do wychowawców klas,

którzy przekażą je w odpowiednie ręce.
   Uczniowie z klas IV – VI przynoszą znicze do sali nr 17.

Zbiórka zniczy potrwa do 26 października br.

 

——————————————————————————————————

W dniach od 26 września do 7 października w naszej szkole  Samorząd Uczniowski przeprowadził akcję charytatywną pod hasłem „POMOC  DLA  PRZEMKA” . Zebrane środki zostaną przeznaczone na leczenie i kosztowną rehabilitację Przemka Słupianka, który w wyniku wypadku został częściowo sparaliżowany.

   Pieniądze były zbierane przez członków Rady Samorządu Uczniowskiego do dwóch specjalnych puszek dostarczonych przez rodzinę Przemka. Udało się zebrać kwotę 1600 złotych (1559 złotych od darczyńców i 41 złotych ze środków Samorządu Uczniowskiego).

   Zebrane pieniądze zostały przekazane dyrekcji szkoły i wpłacone na specjalne konto Stowarzyszenia „Uśmiech”.

   Na gazetce Samorządu Uczniowskiego został wywieszony szczegółowy protokół ze zbiórki pieniędzy. Oby pomogły one wrócić Przemkowi do pełnej sprawności.

Wszystkim uczniom i pracownikom szkoły, którzy włączyli się do tej charytatywnej akcji należą się wielkie podziękowania!

 

———————————————————————————————————

UWAGA  WSZYSCY  UCZNIOWIE !!!

W  ZWIĄZKU  Z  MIĘDZYNARODOWĄ  AKCJĄ „SPRZĄTANIE  ŚWIATA  2016″

SAMORZĄD  UCZNIOWSKI ZACHĘCA  DO  UCZESTNICTWA

W  VI  EDYCJI  OGÓLNOPOLSKIEJ  AKCJI  EKOLOGICZNEJ  POD  HASŁEM

„ODDAJ  ZUŻYTY  TELEFON  KOMÓRKOWY”.

STARE, USZKODZONE  APARATY – BEZ  BATERII – MOŻNA  PRZYNOSIĆ  DO  PANI  DOROTY  SZYMCZAK

(SALA  NR  17)  DO  18  LISTOPADA  2016  ROKU. 

ZEBRANE  TELEFONY  BĘDĄ  PRZEKAZANE  DO  RECYKLINGU.

—————————————————————————————————

We wtorek 11 października 2016 r. od godziny 17.00 do godziny 18.30

na korytarzu na I piętrze

odbędzie się ogólnoszkolna dyskoteka

z okazji Dnia Patrona dla uczniów klas IV -VI.

Prosimy o przybycie tych uczniów,

którzy chcą i umieją się bawić.

Samorząd Uczniowski

——————————————————————————————————–

Nauczyciele wychowania fizycznego organizują II Deblowy Turniej w Tenisie Stołowym dla dziewcząt i chłopców z klas IV – VI. Zapisy u nauczycieli w-f do końca tygodnia tj. 30 września.

—————————————————————————————————

W ostatnich dniach samorząd uczniowski

przeprowadził wśród uczniów naszej szkoły dwa głosowania.

jedno z nich dotyczyło dnia bez mundurka.

W związku z tym, że nie wszystkim odpowiadała wyznaczona wcześniej środa

samorząd postanowił wziąć pod uwagę w tej sprawie głosy wszystkich uczniów.

Wyniki tego referendum przedstawiają się następująco:

- za poniedziałkiem jako dniem bez mundurka zagłosowało 20 uczniów,

za wtorkiem – 17 uczniów; za środą – 157 uczniów, za czwartkiem 20 uczniów,

za piątkiem 180 uczniów.

Tak więc od 26 września 2016 dniem bez mundurka będzie piątek.

Uczniowie klas IV – VI mogli również wypowiedzieć się jakie konkurencje

powinny być rozgrywane podczas tzw. aktywnych przerw.

W tym plebiscycie największą liczbę głosów uzyskały:

hula- hop, indywidualne i grupowe skakanie na skakance,

rzuty do kosza, strzały do mini bramki, rzuty w poprzeczkę, bieg na 60 metrów.

Rzadziej wymieniano też podbijanie piłki siatkowej indywidualnie  w parach,

rzuty do wiszących kręgli, skok w dal i tańce.

—————————————————————————————————————————–

Z okazji Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych

biblioteka ogłasza konkurs fotograficzny „Książki wśród barw jesieni”.

Zainteresowani uczniowie proszeni są o zgłaszanie się do biblioteki.

Regulamin konkursu znajduje się w bibliotece i na gazetce ściennej.

W czwartek 29 września odbędzie się w bibliotece Dzień Głośnego Czytania.

Propozycje książek do czytania można zgłaszać łącznikom lub bezpośrednio w bibliotece.

————————————————————————————————————

W dniach od 26 września do 7 października w naszej szkole będzie trwała

AKCJA CHARYTATYWNA

podczas której  Samorząd Uczniowski będzie zbierał pieniądze na leczenie  Przemka
młodego mieszkańca naszego miasta, który w wakacje uległ poważnemu wypadkowi.

Przemek jest częściowo sparaliżowany.

Ma jednak szanse stanąć na nogi, ale rehabilitacja wymaga ogromnych kosztów.

 

Nie bądźmy obojętni! Wykażmy wszyscy odrobinę dobrej woli.

Pokażmy swoje ogromne serce i gotowość do ofiarności!

Przekażmy na ten cel tyle, na ile nas stać.

Taka szlachetna postawa da nam z pewnością wiele radości i satysfakcji,

a Przemkowi pomoże wrócić do pełnej  sprawności.

Pieniądze do specjalnych puszek będą zbierane  przez dwa tygodnie:

w poniedziałki, środy i piątki.

W pozostałe dni   można je wrzucać przychodząc do pokoju nauczycielskiego.

Po zakończonej akcji zebrane środki zostaną wpłacone

na specjalne konto  Stowarzyszenia „Uśmiech”.

——————————————————————————————————————————-

Podziękowanie

Szkoła Podstawowa nr 1 w Kępnie

pragnie złożyć serdeczne podziękowania

dla

Proboszcza Rzymsko-Katolickiej Parafii p. w. św. Marcina w Kępnie

Państwa Aleksandry i Damiana Graf

oraz dla dzieci i ich rodziców ze SP nr 1 w Kępnie

za wsparcie w zbiórce przyborów szkolnych dla dzieci potrzebujących

z naszej szkoły.

Za każdy dar serca serdecznie dziękujemy.

—————————————————————————————————-

Ogłoszenie konkursu „Szkoła dobrego wychowania”

do pobrania

——————————————————————————————————————-

Szkolny Klub Sportowy organizuje turniej piłki nożnej dla klas IV – VI o Puchar Dyrektora Szkoły.

Zapisy u nauczycieli wychowania fizycznego trwają do 15 września.

Wszelkie informacje znajdują się w gablotce sportowej koło sali gimnastycznej lub u nauczycieli w-f.

————————————————————————————————-

Zbiórka przyborów szkolnych

W dniach 05-26.09.2016 r. w szkole będzie przeprowadzona zbiórka przyborów szkolnych

dla dzieci potrzebujących z naszej szkoły.

 Przybory prosimy przynosić do gabinetu pani pedagog.

 Za każdy dar serca serdecznie dziękujemy.

————————————————————————————–

W zakładce „Plan lekcji”

dostępny jest plan zajęć lekcyjnych na rok szkolny 2016/2017

——————————————————————————————–

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2016/2017

ODBĘDZIE SIĘ 1 WRZEŚNIA 2016

o godz. 9.00 na boisku szkolnym

——————————————————————————————-

——————————————————————————————-

Zakończenie roku szkolnego 2015/2016 odbędzie się

24 czerwca 2016 w następujących godzinach:

8.00 – klasy I – II

10.00 – klasy III – V

12.00 – klasy VI

——————————————————————————————-

W związku z kiermaszem używanych mundurków,

który odbędzie się we wtorek 14.06 w godz. 17:00 – 18:00

od dnia 13.06 do końca roku szkolnego nie obowiązuje strój szkolny.

Uczniowie klas VI mogą w tym czasie sprzedawać swoje podręczniki klasom V.

—————————————————————————————————

Dnia 14 czerwca 2016 (wtorek) w godz. 17.00 – 18.00

w szkole sprzedawane będą nowe mundurki.

Koszt polo – 32 zł, bluzy – 44 zł

—————————————————————————————–

Dnia 14 czerwca 2016 (wtorek) o godz. 17.00 w sali nr 26

odbędzie się zebranie rodziców dzieci przyszłorocznej klasy I.

————————————————————————————-

Z okazji Dnia Europy Szkolny Klub Europejski „Europejczyk” zaprasza uczniów wszystkich klas do udziału w konkursie „Literatura pisarzy europejskich”.
Zadaniem uczniów jest udzielenie odpowiedzi na pytania na podstawie informacji, które znajdują się na gazetce szkolnej (biblioteka i korytarz). Chętni uczniowie mogą pobrać kartę odpowiedzi w pokoju nauczycielskim. Wypełnione karty należy składać w bibliotece szkolnej do piątku 13 maja. Wszystkie prawidłowo wypełnione karty wezmą udział w losowaniu nagród.

——————————————————————————-

W związku z jubileuszem 1050 – lecia chrztu Polski, 13 maja na 5 godz.lekcyjnej odbędzie się szkolny konkurs piosenki religijnej w dwóch kategoriach wiekowych: kl. I – III i kl. IV – VI. Przedstawicieli klas prosimy o zgłaszanie się do pań katechetek. Termin zgłoszeń do 6 maja.

———————————————————————————

UWAGA

Zebrania z Rodzicami dla klas I – III

odbędą się dnia 28 kwietnia 2016 (czwartek) o godz. 17.00

Przed zebraniami – o godz. 16.30 odbędzie się spotkanie profilaktyczne dla Rodziców

„Wartości, czyli kręgosłup moralny mojej rodziny”.

——————————————————————————

W dniu 5 kwietnia 2016 – wtorek – świetlica jest czynna w godz. od 7.00 do 15.00

——————————————————————–

Uczniowie, którzy chcą korzystać z obiadu w dniu 5 kwietnia 2016 – wtorek (sprawdzian klas VI- dzień wolny od zajęć dydaktycznych), proszeni są o zgłoszenie się do intendentki (księgowość).

————————————————————–

Konsultacje z Rodzicami odbędą się 12 kwietnia 2016 w godz. 17.00 – 18.00

———————————————————————————

Informujemy, że od kwietnia możliwe będzie wnoszenie opłaty za obiady bezpośrednio na konto szkoły. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt z intendentką (w księgowości szkoły)

w godzinach od 10.30 – 15.00.

———————————————————————————-

Na początku marca szkoła otrzymała środki czystości firmy DOMESTOS, które stanowią nagrodę za udział w programie „Wzorowa łazienka”.

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim osobom, które głosowały na naszą szkołę.

—————————————————————————-

W związku z międzynarodową akcją „Dzień Ziemi 2016″ samorząd uczniowski zachęca do uczestnictwa w VI edycji ogólnopolskiej akcji ekologicznej pod hasłem „Oddaj zużyty telefon komórkowy”. Stare, uszkodzone aparaty – bez baterii – można przynosić do pani Doroty Szymczak (sala nr 17) do 15 maja 2016 r. Zebrane telefony będą przekazane do recyklingu.

————————————————————–

W marcu odbędzie się konkurs recytacji prozy Henryka Sienkiewicza. Chętni uczniowie z klas IV – VI proszeni są o przygotowanie fragmentu do recytacji z dowolnego utworu pisarza. Wybrany tekst należy przedstawić do akceptacji swojej nauczycielce języka polskiego. Zapraszamy do udziału.

—————————————————-

26 lutego 2016r. odbył się II Gminny konkurs wiedzy o Krajach Anglojęzycznych, obejmujący w tym roku Stany Zjednoczone Ameryki Północnej. W konkursie wzięło udział 11 uczniów z 4 szkół podstawowych naszej gminy – SP nr 3 w Kępnie, SP Krążkowy, SP Myjomice i SP nr 1 w Kępnie. Wyniki konkursu przedstawiają się następująco (max 100pkt.)

kod uczestnika – zdobyte punkty – miejsce

4 – 88 – I

5 – 79 – II

10 – 73 – III

6 – 70 – IV – wyróżnienie

3 – 68 – V

9 – 68 – V

1 – 66 – VI

8 – 66 – VI

7 – 65 – VII

11 – 62 – VIII

13 – 62 – VIII

Laureatom i uczestnikom konkursu gratulujemy szerokiej wiedzy z historii, geografii, polityki i kultury USA.

Wręczenie dyplomów i nagród dla laureatów (miejsca I – IV) odbędzie się w piątek 4 marca 2016 w gabinecie dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 w Kępnie o godz. 14.00

———————————————————————

Do 26 lutego trwają zapisy do wiosennego turnieju koszykówki dla dziewcząt i chłopców z klas IV – VI. Zgłoszenia drużyn można składać u nauczycieli wychowania fizycznego.

————————————————————————————

W związku ze zbliżającymi się walentynkami,

Samorząd Uczniowski uruchamia pocztę walentynkową.

Na kopertach, które można przynosić do piątku 12.02

powinno być imię, nazwisko i klasa, do której chodzi adresat.

—————————————————————————————-

UWAGA

Rodzice, którzy chcą, aby ich dziecko w roku szkolnym 2016/2017

rozpoczęło naukę w kl. I w Szkole Podstawowej nr 1 w Kępnie,

zobowiązani są do złożenia „Karty zgłoszenia dziecka” w sekretariacie szkoły

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10. 03. 2016r.

„Karta zgłoszenia dziecka” dostępna jest na stronie internetowej szkoły

w zakładce „Statut, dokumenty szkolne”

lub w sekretariacie szkoły.

———————————————————————————–

Rekolekcje Wielkopostne dla uczniów odbędą się w dniach 8 – 10 lutego 2016

—————————————————————————–

Zabawa karnawałowa dla dzieci odbędzie się 6 lutego – sobota

dla klas I – 10.00 – 12.00

dla klas II – III – 12.30 – 14.30

dla klas IV – VI – 15.00 – 17.00

———————————————————————

Zebrania z Rodzicami dla klas III odbędą się 3 lutego 2016 – środa

—————————————————————————–

Zebrania z Rodzicami odbędą się

2 lutego 2016 (wtorek) dla klas I- II

3 lutego 2016 (środa) dla klas III – VI

Początek zebrań  o godz. 17.00

————————————————————–

Podczas ferii zimowych w szkole organizowane będą zajęcia dla uczniów.

Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty:

zajęcia podczas ferii zimowych

————————————————————————

W związku ze zbliżającymi się feriami zimowymi Rzecznik Praw Dziecka Pan Marek Michalak

przesłał do uczniów list, który poniżej zamieszczamy. Prosimy o zapoznanie się z jego treścią.

list_do_dzieci_i_mlodziezy

—————————————————————————-

Informujemy, że w zakładce „Plan lekcji”

dostępny jest plan zajęć lekcyjnych dla uczniów na II półrocze roku szkolnego 2015/2016

————————————————————————————-

Dziękujemy uczniom, rodzicom i pracownikom szkoły oraz wszystkim, którzy włączyli się w realizację programu „Wzorowa łazienka”. Dzięki zaangażowaniu tych osób naszej szkole udało się zebrać 13815 głosów, co zapewniło 56 miejsce w gronie 1196 szkół z całej Polski i uzyskanie nagrody dla wyróżnionych szkół.

Zgodnie z informacją organizatorów programu firma Domestos w najbliższym czasie przekaże naszej szkole zestawy produktów tej marki.

———————————————————————————————–

Ogłaszamy świąteczny konkurs plastyczny dla klas I – III. Zadanie konkursowe to wykonanie przestrzennej choinki świątecznej o wys. 15-20 cm. Technika dowolna.

Termin wykonania prac do 11.12.2015 r.

Podpisane prace można przekazywać wychowawcom lub organizatorkom konkursu:

p. I. Rubiszewskiej, p. B. Biegasik i p. G. Stawik.

——————————————————————————————-

25 listopada 2015 r.  Klub 8 wspaniałych przy współpracy uczniów i nauczycieli

zorganizował w naszej szkole

Kiermasz Bożonarodzeniowy.

Wszyscy, którzy w tym czasie odwiedzili szkołę mogli podziwiać i zakupić

piękne  ozdoby i kartki świąteczne, aniołki, stroiki, oraz bombki.

Kiermasz cieszył się dużym zainteresowaniem, dlatego zostanie zorganizowany ponownie

21 grudnia 2015 r podczas wystawiania jasełek.

 Całkowity dochód z kiermaszu zostanie przeznaczony na przedświąteczną pomoc potrzebującym uczniom i ich rodzinom.

 Dziękujemy serdecznie wszystkim, którzy zaangażowali się w przygotowanie kiermaszu, jak również tym, którzy zechcieli nas odwiedzić i zakupić przygotowane przedmioty!

—————————————————————–

Przypominamy, że 26 listopada o godz. 13:00 w sali nr 10, odbędzie się szkolny etap

Wojewódzkiego Konkursu Języka Angielskiego.

Natomiast 27 listopada o godz. 13:00 w sali nr 12, odbędzie się szkolny etap

Wojewódzkiego Konkursu Przyrodniczego.

Wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia.

————————————————————————

25 listopada z okazji Dnia Pluszowego Misia chętni uczniowie proszeni są o przyniesienie do szkoły swojego misia. Misia można pozostawić na wystawie w bibliotece szkolnej. W piątek wszystkie pluszaki zostaną oddane właścicielom.

Z okazji Dnia Misia w bibliotece będzie wyświetlany film o przygodach zabawnego misia Paddingtona.

——————————————————————————–

Szkolny Klub Sportowy zaprasza na Międzyklasowy Turniej Tenisa Stołowego. Odbędzie się on w sobotę 05. 12 2015 r o godz. 9:00. Zawody zostaną rozegrane w różnych kategoriach wiekowych chłopców i dziewcząt z klas IV – VI. Zgłoszenia przyjmują nauczyciele wychowania fizycznego do 02. 12. 2015 r.

—————————————————————————————-

Przypominamy, że to już ostatni tydzień głosowania na „wzorową łazienkę”. Wykażmy wszyscy większe zaangażowanie w tej kwestii! Pokażmy, że zależy nam na wspólnej sprawie! Zagłosujmy i zawalczmy o utrzymanie się w setce wyróżnionych szkół!

————————————————————————

Uwaga uczniowie klas IV – VI! W najbliższy czwartek 26 listopada z okazji andrzejek, samorząd uczniowski zaprasza wszystkich chętnych uczniów na dyskotekę oraz wieczór wróżb przygotowany przez uczniów i rodziców. Zabawa odbędzie się na korytarzu na I piętrze od godz. 16:30 do godz. 18:30. Nie przegap okazji do dobrej, wspólnej zabawy!

——————————————————————-

Jednym z priorytetów MEN na rok szkolny 2015/2016 jest „Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz rozpowszechnianie czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży”. W związku z tym szkoła podejmuje wiele działań mających na celu realizację rozbudzenie zamiłowań czytelniczych. Prosimy także Rodziców o wspieranie naszych działań.

Zamieszczamy również List p. Ireny Koźmińskiej z Fundacji Cała Polska Czyta Dzieciom, który jest skierowany do Rodziców. List ten został opublikowany w „Bibliotece w Szkole” 10/2015. Zachęcamy do jego przeczytania.

———————————————————————————-

-Jeśli masz sprawne i niezniszczone zabawki, gry, plecaki – przynieś je, a my przekażemy je do domu dziecka. Zabawki można przynosić do pani pedagog do dnia 18 grudnia.

————————————————————————————

Małymi krokami zbliżają się święta. Klub 8 Wspaniałych zachęca do przyłączenia się do akcji: „I Ty możesz zostać świętym Mikołajem”. Chciałbyś podarować prezent? Wystarczy, że przyniesiesz słodycze, artykuły spożywcze lub środki czystości. Akcja trwa do 18 grudnia. Podarunki prosimy zostawiać w gabinecie pani pedagog.

———————————————————————-

W najbliższy czwartek – 19 listopada odbędzie się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Języka Polskiego. Uczestników zapraszamy na godzinę 13:00 do sali nr 12.
Natomiast w piątek, 20 listopada o godz. 13:00 w sali nr 12, odbędzie się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Matematycznego.
Wszystkim uczestnikom konkursów życzymy powodzenia!

——————————————————————————

W dniu 16.11 na 7. godz. lekcyjnej w sali nr 13 odbędzie się szkolny konkurs ortograficzny dla uczniów kl. IV. Wszyscy chętni, którzy chcieliby wziąć udział w konkursie, proszeni są o  zgłaszanie się do pań polonistek.

———————————————————————————–

Szkolny Klub Sportowy organizuje I Turniej FiFA – Liga Mistrzów. Więcej informacji na gazetce sportowej oraz u nauczycieli wychowania fizycznego. Zapisy trwają do 06.11.2015 r

—————————————————————————————

16. 11 odbędzie się konkurs recytatorski poezji ks. Jana Twardowskiego. Uczniowie z klas I – VI, którzy chcą w nim wziąć udział, mogą zgłaszać się do pań katechetek.

———————————————————————————

Szkolne Koło TMZK oraz Klub Ośmiu Wspaniałych prowadzą zbiórkę zniczy, które zostaną umieszczone na grobach żołnierzy, mogiłach opuszczonych oraz zostaną zapalone podczas corocznego nabożeństwa ekumenicznego. Znicze można przynosić do p. D. Szymczak lub do wychowawców klas do dnia 28 października. Zachęcamy do udziału w akcji.

—————————————————————————-

W środę 21.10 na 7 lekcji w sali gimnastycznej odbędzie się Szkolny Konkurs Piosenki. Mogą w nim brać udział uczniowie od kl. I do VI. Każdą klasę może reprezentować 1 uczestnik, który wykona samodzielnie dowolną piosenkę w języku polskim. Utwór może być zaśpiewany z podkładem na płycie CD lub a’capella. Wszystkich informacji udziela p. Ewa Olek.

———————————————————————————–

We wtorek 20. 10 w sali nr 12, na 7 lekcji odbędą się przesłuchania kandydatów do konkursów recytatorskich. Mogą w nich brać udział chętni uczniowie od kl. IV do kl. VI. Uczestnik przygotowuje do pięknego czytania 1 utwór polskiego autora. Wiersz musi być dostosowany do wieku recytującego. Wszelkich informacji udzielają panie polonistki.

————————————————————————————

Klub 8 Wspaniałych organizuje zbiórkę darów dla schroniska. Do końca listopada można przynosić karmę dla psów i kotów, koce, miski, zabawki, akcesoria dla zwierząt, środki do pielęgnacji zwierząt. Za udział w akcji uczniowie otrzymują pozytywne wpisy w zeszycie obserwacji zachowania.

————————————————————————————

Biblioteka szkolna zaprasza do udziału w konkursie na plakat zachęcający do czytania książek. Format arkusza A2, technika dowolna. Regulamin konkursu znajduje się na tablicy korkowej na szkolnym korytarzu.

—————————————————————————————————

Z okazji Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych Samorząd Uczniowski i biblioteka szkolna organizują akcję pod hasłem „Podaruj książkę bibliotece”. Głównym celem akcji jest wzbogacenie księgozbioru biblioteki. Książki powinny być w dobrym stanie, o tematyce odpowiedniej dla uczniów naszej szkoły. Po selekcji książki zostaną wpisane do księgozbioru biblioteki, a pozostałe przeznaczone zostaną do akcji „Uwolnij książkę”, która odbędzie się w czerwcu.
Książki prosimy przynosić do biblioteki od poniedziałku 5 października do poniedziałku 12 października.

—————————————————————————————————————

W ramach akcji „Sprzątanie świata” wznawiamy w szkole zbiórkę zużytych i uszkodzonych telefonów komórkowych, które przekażemy do profesjonalnego recyklingu. Telefony takie prosimy przynosić do p. Doroty Szymczak do 10 listopada. W nagrodę za włączenie się do tej pożytecznej akcji ekologicznej uczeń otrzyma pochwałę wpisaną w zeszyt obserwacji zachowania.

——————————————————————————————–

W najbliższy poniedziałek 21 września na 7 godz. lekcyjnej Samorząd Uczniowski organizuje w naszej szkole akcję „Sprzątania świata”, podczas której będzie porządkowane obejście szkoły. W tym przedsięwzięciu biorą udział obowiązkowo wszyscy członkowie RSU. Zapraszamy też do włączenia się do tej akcji wszystkich chętnych uczniów z klas IV – VI. Uczniowie powinni przynieść ze sobą potrzebne narzędzia: grabki, miotły, rękawiczki. Uczestnicy akcji otrzymają pochwały wpisane do zeszytu obserwacji zachowania.

————————————————————————————————

Przypominamy też o możliwości zgłaszania przez każdego ucznia członkom RSU wszelkich propozycji, pomysłów i ciekawych inicjatyw możliwych do zrealizowania i uatrakcyjnienia życia naszej szkoły. Propozycje te można również wrzucać do skrzynki znajdującej się na gazetce samorządu.

——————————————————————————————-

W bieżącym roku szkolnym z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego została zwiększona ilość „dni bez mundurka”. Będzie to co drugi piątek. Daty tych dni na I półrocze zostaną wywieszone na gazetce samorządu. Przypominamy jednak o tym, że ucznia w szkole obowiązuje strój skromny, schludny i niewyzywający.

—————————————————————————–

Również z inicjatywy RSU w naszej szkole uczniowie obchodzący urodziny otrzymują „urodzinowy prezent” w postaci zwolnienia tego dnia z odpytywania z trzech ostatnich lekcji oraz niezapowiedzianych form sprawdzania wiedzy.
W obu przypadkach uczeń może otrzymać ocenę z zadanej pracy domowej oraz ćwiczeń wykonywanych na lekcjach. Pisze również zapowiedziane sprawdziany i kartkówki.

——————————————————————————————-

Od tego tygodnia w naszej szkole z inicjatywy Rady Samorządu Uczniowskiego została wznowiona akcja „Szczęśliwy numerek”. Uczeń zapisany w dzienniku pod wylosowanym rano każdego dnia numerem zwolniony jest na lekcjach z ustnego odpytywania i niezapowiedzianych form sprawdzania wiedzy np. kartkówek. Jaki został wylosowany szczęśliwy numerek uczniowie mogą się dowiedzieć z tablicy Samorządu Uczniowskiego, która znajduje się na korytarzu I piętra. Nie będą w tej sprawie nadawane komunikaty przez radiowęzeł.

———————————————————————————-

Zakończyła się II edycja program W – F z klasą.

Otrzymaliśmy certyfikat

————————————————————————————————————-

W bieżącym roku szkolnym przystąpiliśmy do realizacji

programu  „Wzorowa łazienka”.

Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce „Realizowane programy”.

Zapraszamy wszystkich uczniów do udziału.

————————————————————————————————–

Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2015/2016

odbędzie się dnia 1 września 2015 r. o godz. 9.00 na boisku szkolnym.

W zakładce „Plan lekcji” dostępny jest plan zajęć uczniów

na rok szkolny 2015/2106

Wykaz klas I w roku szkolnym 2015/2016

klasy I – wykaz

Rządowy program pomocy uczniom w 2015 roku

„Wyprawka szkolna”

W zbliżającym się roku szkolnym 2015/2016 o dofinansowanie do zakupu podręczników mogą ubiegać się rodzice/opiekunowie prawni uczniów:

  1. klas III pochodzących z rodzin spełniających kryterium dochodowe 574 zł netto na osobę w rodzinie,
  2. klas III pochodzących z rodzin niespełniających kryterium dochodowego w przypadku np. niepełnosprawności, ciężkiej choroby, bezrobocia, przemocy w rodzinie, alkoholizmu lub narkomanii, zwłaszcza w rodzinach niepełnych lub wielodzietnych, a także  zdarzenia losowego, sytuacji kryzysowej,
  3. klas III, V i VI posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego niezależnie od dochodu.

Do wniosku należy dołączyć:

  1. imienną fakturę, wystawioną na rodzica/opiekuna prawnego, za zakupione podręczniki,
  2. w przypadku uczniów pochodzących z rodzin spełniających kryterium dochodowe – zaświadczenie o pobieraniu zasiłku rodzinnego,
  3. w przypadku uczniów z rodzin niespełniających kryterium dochodowego – zaświadczenie o dochodach oraz uzasadnienie wniosku,
  4. w przypadku uczniów niepełnosprawnych orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.

Wnioski można pobierać w sekretariacie szkoły.

Wnioski wraz z niezbędnymi dokumentami będą przyjmowane w sekretariacie szkoły od dnia 24 sierpnia 2015 r. do 15 września 2015 r.

————————————————————————————————————————————————————–

INFORMUJEMY, ŻE  TERMIN PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW

O UMIESZCZENIE DZIECI W POSZCZEGÓLNYCH ODDZIAŁACH  KLAS  I

- NA ROK SZKOLNY 2015/2016 –

UPŁYNĄŁ DNIA 30 MAJA 2015

OSTATECZNE SKŁADY KLAS I – PO UWZGLĘDNIENIU WNIOSKÓW O ODROCZENIA DZIECI -

ZOSTANĄ PODANE DO WIADOMOŚCI 15 SIERPNIA 2015

————————————————————————————————

UROCZYSTOŚĆ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO 2014/2015

ODBĘDZIE SIĘ NA SALI GIMNASTYCZNEJ W NASTĘPUJĄCYCH GRUPACH:

KLASY I i II – początek uroczystości o godz. 8.00

KLASY VI – początek uroczystości o godz. 9.30

KLASY III, IV i V – początek uroczystości o godz. 11.30  

Jednocześnie informujemy, że ze względu na możliwość odroczenia dziecka od obowiązku szkolnego

 zamieszczone listy mogą ulec zmianie.

Sponsorzy Pikniku Rodzinnego:

Piotr Kukotko „CAFE POLONIA”,

Fabryka Mebli „HELVETIA”,

Fabryka Mebli DIVERSO,

Sklep QUANTI,

Sklep „KRATKA” Michał Frąszczak,

Zbigniew Wełdziński,

„MAR-S” sp. z o. o. S. K. A.,

Przemysław Janus,

Wiktor Gruszka,

Sklep „Chata Polska”,

FPHU „IDŹCZAK – MEBLE” Roman Idźczak,

P.P.H.U. „NOVOSAT”,

Sklep „ŻABKA”,

P. H. U. BIURO PLUS

STOWARZYSZENIE „UŚMIECH”

Sponsorom, a także wszystkim tym, którzy w jakikolwiek sposób pomogli w organizacji Pikniku

DZIĘKUJEMY

INFORMACJA DLA RODZICÓW

Dnia 18 czerwca 2015 r. od godz. 16.00 organizowany jest kiermasz podręczników.

Podczas kiermaszu będzie także możliwy zakup nowego mundurka dla uczniów.

Cena bluzki polo – 30 zł; bluzy – 44 zł.

Jednocześnie informujemy, że podręczniki dla uczniów przyszłorocznych klas IV – zakupuje szkoła.

Wyjątek stanowi podręcznik do religii.

Wykaz wszystkich podręczników na rok szkolny 2015/2016 będzie dostępny na stronie internetowej szkoły w zakładce „Programy” od 15 czerwca 2015 r.

Dyrektor szkoły oraz nauczyciele serdecznie dziękują wszystkim Rodzicom, którzy w jakikolwiek sposób pomogli w organizacji Pikniku Rodzinnego

ORGANIZATORZY PIKNIKU RODZINNEGO DZIĘKUJĄ SPONSOROM ZA POMOC W JEGO ORGANIZACJI

ZAPROSZENIE

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im Bohaterów Westerplatte w Kępnie zaprasza RODZICÓW

na Warsztaty Umiejętności Wychowawczych,

których celem jest wsparcie rodzica, pomoc w wypracowaniu właściwej relacji

rodzic – dziecko aby zniwelować niepożądane zachowania dziecka.
Temat spotkania: „Agresja i przemoc-skąd się bierze, jak sobie z tym radzić?”.

Spotkanie odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 1

sala nr 12 dnia 9.06.2015r godzina 16.00-17.30.

Warsztaty prowadzi specjalista z Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kępnie.

Obecność proszę potwierdzić u pedagoga szkolnego.

Regulamin rekrutacji uczniów do klasy I oraz karty zgłoszeń

znajdują się w zakładce „STATUT, DOKUMENTY SZKOLNE”

Dnia 5 maja 2015 r. (wtorek) – o godz. 17.00 w sali gimnastycznej odbędzie się spotkanie Rodziców dzieci, które w roku szkolnym 2015/2016 rozpoczną naukę w klasie I,  w naszej szkole.

Dnia 30 maja 2015 r. organizujemy FESTYN RODZINNY. W programie przewidziane są zmagania sportowe, loteria fantowa i inne atrakcje. Zapraszamy wszystkich, którzy zechcieliby pomóc w jego organizacji do skontaktowania się z Dyrektorem szkoły lub Przedstawicielem Rady Rodziców.

Trwa II edycja projektu Cyfrowej Dziecięcej Encyklopedii Wielkopolan. Grupy uczniów pod kierunkiem Joanny Forysiak oraz Barbary Sokołowskiej opracowują biogramy Marii Kalety, Leszka Dąbrowskiego, mjr Janusza Smiatacza i Zdzisława „Chico” Mikołajczaka. 20 stycznia 2015r. w Bibliotece Powiatowej w Kępnie odbyło się spotkanie uczniów klas V z niezwykłym człowiekiem – Januszem Smiataczem. Pilot lotnictwa wojskowego po wypadku stał się osobą niepełnosprawną, ale nadal jest niezwykle aktywnym człowiekiem. Działa na rzecz osób niepełnosprawnych. Jest organizatorem imprez „Dodać skrzydeł” a także „Sztafety dobrych zasad” (to zbiór zasad, które pomagają w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi). Szerzej o spotkaniu w kronice życia szkoły.

W zakładce „PLAN LEKCJI” dostępny jest już plan zajęć dla uczniów

na II półrocze roku szkolnego 2014/2015

W ramach realizacji program „Do serca przytul psa” zakończyliśmy zbiórkę karmy i akcesoriów dla psów i kotów. Łącznie udało nam się zebrać 30 kg karmy suchej, 9 puszek karmy po 1240 g, 16 puszek po 410 g, 24 saszetki po 100 g, 6 opakowań przysmaków (mix treningowy, paski z wołowiną, dentastix), 1 zabawkę w kształcie kości oraz 2 legowiska.

Wszystkim darczyńcom serdecznie dziękujemy za wsparcie naszej akcji!  

Wyniki I Gminnego Konkursu Wiedzy o Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej

I miejsce – z wynikiem 98 punktów uzyskał uczesnik z numerem 9

II miejsce – z wynikiem 94 punktów uzyskał uczestnik z numerem 6

III miejsce - z wynikiem 78 punktów uzyskał uczestnik z numerem 3

wyróżnienia otrzymali uczestnicy z numerami: 2 (74 pkt), 7 (74 pkt), 5 (72 pkt)

Pozostali uczestnicy uzyskali następującą ilość punktów – 1 (63 pkt), 4 (67 pkt), 8 (60 pkt), 10 (71 pkt), 11 (70 pkt), 12 (66 pkt), 13 (54 pkt), 14 (52 pkt).

Laureatom i wyróżnionym gratulujemy.

Zapraszamy po odbiór dyplomów i nagród w czwartek 18 grudnia 2014

Informujemy, że w przypadku potrzeby zapewnienia opieki Państwa dziecku w okresie od 22.12.2014 – 6.01.2015 2015 (z wyjątkiem dni świątecznych, sobót i niedziel) prosimy o podanie dnia oraz czasu, w którym konieczne będzie jej zorganizowanie. Szkoła może zapewnić opiekę w godz. od 8.00- 15.00. Informację prosimy składać  do piątku -12.12.2014 w sekretariacie szkoły

UCZNIOWIE KLAS VI - W zakładce „Sprawdzian klas VI” zamieszczamy (do pobrania) przykładowe testy sprawdzianu w nowej formule (obowiązującej od bieżącego roku szkolnego). Część 1 – Język polski i matematyka. Część 2 – Język angielski. Zamieszczamy także rozwiązania tych testów. Zachęcamy do skorzystania i sprawdzenia swoich wiadomości i umiejętności.

PRÓBNY SPRAWDZIAN W SZKOLE ODBĘDZIE SIĘ 26 LISTOPADA 2014r.

Zgłoszenie do PZU następstw

nieszczęśliwych wypadków uczniów

  •  telefonicznie 0 801 102 102
  •  wypełniając elektroniczny formularz na stronie www.pzu.pl
  •  nr polisy w sekretariacie szkoły

Zakończyła się I edycja projektu „eSzkoła Wielkopolska – Cyfrowa Dziecięca Encyklopedia Wielkopolan” w której brali udział uczniowie z naszej szkoły. Miło nam poinformować, że uczeń Bartosz Mikołowski oraz uczennica Zuzanna Stankowiak  znaleźli się wśród laureatów projektu i weźmą udział w gali finałowej w Poznaniu, która odbędzie się w październiku. Opiekunem grupy była Barbara Sokołowska. Gratulujemy!

W sobotę 19 września 2014 odbyły się XX Mistrzostwa Województwa Wielkopolskiego w Duathlonie. Brali w nich udział nasi uczniowie. Więcej informacji znaleźć można w zakładce „Kronika życia szkoły”

Informujemy, że w zakładce „Realizowane programy” dostępny jest projekt Programu wychowawczego szkoły.

Prosimy Rodziców o zapoznanie się z jego treścią i przekazanie ewentualnych uwag pocztą elektroniczną lub bezpośrednio do sekretariatu szkoły.

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2014/2015

ODBĘDZIE SIĘ DNIA 1 WRZEŚNIA 2014 O GODZ. 9.00 (na boisku szkolnym)

Informujemy, że listy uczniów klas I na rok szkolny 2014/2015 są dostępne w sekretariacie szkoły. Ze względu na ochronę danych osobowych listy nie będą publikowane na stornie internetowej szkoły. Plan zajęć lekcyjnych na nowy rok szkolny dostępny będzie na stronie internetowej

od dnia 25 sierpnia 2014r.

Posiedzenie Rady Pedagogicznej odbędzie się 25 sierpnia 2014r. o godz. 10.00

Rządowy program pomocy uczniom w 2014 r.

 „Wyprawka szkolna”

 

W roku szkolnym 2014/2015 o dofinansowanie do zakupu podręczników mogą ubiegać się rodzice, opiekuni prawni uczniów klas II, III i VI.

 

Pomoc w formie dofinansowania na zakup podręczników będzie przysługiwać:

  1. Uczniom pochodzącym z rodzin spełniających kryterium dochodowe, 539 zł.   na osobę w rodzinie;
  2. Uczniom pochodzącym z rodzin nie spełniającychkryterium dochodowego, w przypadkach np. niepełnosprawności, ciężkiej choroby, bezrobocia, przemocy w rodzinie, alkoholizmu lub narkomanii, zwłaszcza w rodzinach niepełnych lub wielodzietnych, zdarzenia losowego, sytuacji kryzysowej. Do wniosku należy dołączyć:
  1. Imienną fakturę na rodzica, opiekuna prawnego lub paragon potwierdzający zakup podręczników;
  2. Zaświadczenia o dochodach;
  3. Dodatkowo: w przypadku gdy rodzina nie spełnia kryterium dochodowego, lecz znajduje się w trudnej sytuacji życiowej uzasadnienie wniosku.

    Wnioski można pobierać w sekretariacie szkoły.

     

    Wnioski wraz z niezbędnymi dokumentami będą przyjmowane w sekretariacie szkoły od dnia 20 sierpnia 2014 r.

     

Informujemy, że zakończenie roku szkolnego 2013/2014 odbędzie się dnia 27 czerwca 2014 w godzinach:

klassy I – III – godz. 8.00 – 9.30

klasy IV – V – godz. 10.00 – 11.30

klasy VI – godz. 12.00 – 13.30

W związku z tworzeniem Programu Wychowawczego Szkoły na rok szkolny 2014/2015 prosimy Rodziców z zgłaszanie propozycji tematów, które uważają Państwo za istotne. Propozyje  można zgłaszać na adres e-mail szkoły lub do sekretariatu.

Miło nam poinformować, że nasi uczniowie  odnieśli kolejne sukcesy w  pozaszkolnych konkursach. Bardzo duże osiągnięcie uzyskał Paweł Hendrys z klasy V a, który w etapie ogólnopolskim odbywającego się w Gdańsku VII Konkursu Wiedzy o Bohaterach Westerplatte wywalczył tytuł laureata.

   W XVIII Konkursie Wiedzy o Wielkopolsce sześcioro uczniów dotarło do najwyższego etapu.

Dwoje z nich: Julia Wolna i Dominik Rogaliński z klasy VI b uzyskało tytuł finalisty, a pozostali- tytuł laureata. Są to: Zofia Karolak z klasy IV c, Weronika Staszak z klasy V a oraz  Alicja Orszulak

i Laura Forysiak z klasy V c. Opiekunem wszystkich  wymienionych uczniów była Dorota Szymczak.

 

Informujemy, że firma DUET spółka cywilna  z RUDY ŚLĄSKIEJ

nie jest upoważniona przez Dyrektora naszej szkoły do zbierania pieniędzy na jakikolwiek cel.

ORGANIZATORZY PIKNIKU RODZINNEGO BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĄ SPONSOROM„INTERMARCHE„, sklepowi „QUANTI„, firmie „POKKER OFFICE„, RESTAURACJI „KAMIŃSKI„, MOTELOWI „ZA MIEDZĄ„, CAFE CLUB POLONIA, SKLEPOWI „CHATA POLSKA„, FABRYCE MEBLI „DIVERSO”, GABINETOWI ODNOWY „NAILS”, PANI ALEKSANDRZE WAWRZYNOWICZ, PANI JOLANCIE KOPIS, PANI IRENIE KOKOT ORAZ PANU TOMASZOWI SOLECKIEMU 

a także  RODZICOM I PRACOWNIKOM SZKOŁY

za pomoc w jego organizacji. 

„PIKNIK RODZINNY”

dla  rodziców i uczniów naszej szkoły odbędzie się dnia

10 maja 2014r. (sobota) w godz. od 14.00- 17.00

ZAPRASZAMY!

Informujemy, że zebrania z Rodzicami dla klas IV- VI odbędą się 28 kwietnia 2014 (poniedziałek) o godz. 17.00.

Zebrania dla klas I- III odbędą się zgodnie z planem  czyli 29 kwietnia 2014 (wtorek) o godz. 17.00

Miło nam poinformować, że uczennice 

Julita Gwóźdź z klasy VI a i  Dominika Gruszka z klasy VI d

zostały

LAUREATKAMI

Wojewódzkiego Konkursu Przyrodniczego

Gratulujemy uczennicom i nauczycielom pp. Grażynie Stawik oraz Mirosławie Woźniak.

Miło nam również poinformować,

że uczennica Katarzyna Ciurys z kl. VI a została FINALISTKĄ

Wojewódzkiego Konkursu Matematycznego. Jej opiekunem była p. Iwona Mikoś. Gratulujemy!

Składamy gratulacje także Rodzicom wymienionych uczennic.

18 i 19 lutego 2014r. przeprowadzone zostały dla Rodziców prelekcje na temat zagrożeń dla dzieci, płynących z Internetu. Ze względu na bardzo niską frekwencję Rodziców (18.02. – 2 osoby; 19.02 – 6 osób) podajemy adresy stron internetowych, na których można znaleźć tego rodzaju informacje: www.helpline.org.pl; www.sieciaki.pl; (to strony poświęcone bezpieczeństwu w Internecie); www.pegi.info (tu znajdą Państwo system oceniania gier); www.beniamin.pl (darmowy program filtrujący- np. blokowanie  dostępu do stron nieodpowiednich do wieku dziecka); www.dyzurnet.pl lub www.stoppedofilom.pl (strony służące do interwencji w przypadku znalezienia niepokojących informacji na jakiejś stronie internetowej) lub infolinia – 0-8010-615-005.

Internet to wspaniała rzecz. Dzięki niemu Państwa dzieci mogą wiele się nauczyć.

Ważne, aby korzystały z niego bezpiecznie!

www.bezpiecznyinternet.org.pl – tu można znaleźć listę stron przeznaczonych dla młodych ludzi. Polecamy!

Od II półrocza roku szkolnego 2013/2014 na korytarzu szkoły zostanie zamontowana skrzynka pocztowa, do której Rodzice uczniów naszej szkoły będą mogli wrzucać kartki z propozycjami oraz uwagami dotyczącymi funkcjonowania szkoły. Propozycje takie można także przekazywać drogą elektroniczną na adres: k.wdowiak@sp1kepno.com.pl

 Zachęcamy Rodziców do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami, propozycjami.

Informujemy, że Rekolekcje Wielkopostne dla uczniów naszej szkoły zaplanowane zostały

na dzień 24 – 26.03.2014

Zebrania z Rodzicami odbędą się w lutym – po feriach zimowych. Dokładna data tych spotkań podana jest w zakładce „Organizacja pracy”. Każdego dnia (18.02 oraz 19.02) o godz. 16.20 w sali nr 12 odbędzie się spotkanie dla Rodziców ze specjalistą z Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Kępnie p. Aleksandrą Jóźwik- Gruszką. Temat spotkania: „Współczesne cyberzagrożenie”. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych Rodziców.

W II półroczu roku szkolnego 2013/2014 zmieniony będzie plan lekcjiNowy plan dostępny jest już na stronie internetowej.

W związku z zakończoną ewaluacją zewnętrzną prowadzoną w szkole informujemy, że raport z w/w ewaluacji jest dostępny w sekretariacie szkoły lub na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Poznaniu: www.ko.poznan.pl w zakładce SEO- zobacz raport twojej placówki. Dalej należy zaznaczyć na mapie województwo, wybrać powiat i gminę po czym kliknąć-  wyszukaj. 

Miło nam poinformować, że nasza szkoła przystapiła do projektu „eSzkoła Wielkopolska – Cyfrowa Dziecięca Encyklopedia Wielkopolan. Jest to projekt organizowany przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu. Celem projektu jest rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów wielkopolskich szkół podstawowych. Pozwoli on na wdrożenie metody projektu do praktyki pedagogicznej. W projekcie bierze udział 24 uczniów – w dwóch 12-osobowych grupach. Opiekunami grup są pp. Joanna Forysiak i Barbara Sokołowska. Zajęcia związane z opracowywaniem biogramów rozpoczną się w styczniu 2014r.

Próbny sprawdzian klas VI odbędzie się dnia 13 stycznia 2014 r.

Zebrania z rodzicami odbędą się:

dla klas I- III – 26 listopada 2013 – poczatek zebrań o godz. 17.00

dla klas IV – VI – 27 listopada 2103 – początek zebrań o godz. 18.00

Dnia 29 października 2013r. o godz. 17:00 w sali nr 17 odbędzie się zebranie Rady Rodziców 

W zakładce „Kronika życia szkoły” będziemy na bieżąco informować o wszystkich uroczystościach, imprezach, akcjach i wycieczkach szkolnych. Zdjęcia z tych wydarzeń zamieszczane są w zakładce „Z życia szkoły”.

INDYWIDUALNE ZAMAWIANIE MUNDURKÓW:

„DRESSING”

LAMKI 48 h

63-400 OSTRÓW WLKP.

p. Grabowska  tel. 502-685-547

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2013/2014

ODBĘDZIE SIĘ 2 WRZEŚNIA 2013 O GODZ. 9.00

NA BOISKU SZKOLNYM

W roku szkolnym 2013/2014 konsultacje z Rodzicami odbywać się będą

w pierwszy wtorek miesiąca

w godz. 17.00- 18.00.

W zakładce „Organizacja pracy” podane są szczegółowe informacje

dotyczące pracy w nadchodzącym roku szkolnym.

Dostępny jest również plan zajęć lekcyjnych dla poszczególnych klas.